Fashionjoint

ögonbrynsprodukter

Anastaisa & Pixi
Eftersom det är sådan fokus på ögonbryn just nu när det gäller smink, så tänkte jag dela med mig av mina två favoriter gällande bryn. Jag har under långt tid varit på jakt på produkter lätta att använda för att få dem perfekta ögonbrynen. Känner att jag fastnat för dessa. Så detta är det jag använder mig av när jag formar mina:
 
Anastasia dipbrow pomade - Alla har väl hört talas om denna som det pratas så gott om. Jag använder färgen ash brown. När jag väl är konsentrerad och får till det bra så gillar jag den. Men ibland tycker jag den är lite knepig att applicera med, då man ibland får på för mycket produkt på och ibland inget alls känns det som. Även om jag rör om i locket innan. Så om du tränat och fått in snitsen är denna grym. Man får se till och köpa en bra borste till som inte är för mjuk, jag använder Anastasias nr 15. Finns i oändligt många färger och kostar 255 kronor, räcker en oändligthet.
 
Pixi Natural brow duo - Den här har jag fått upp ögonen för, då den används på salongen jag går till för att noppa brynen i Uppsala (Creative makeup by her). På ena sidan är det en vanlig mjuk brynpenna som är jätte skarp och lätt att arbeta med. Älskar att den inte är som en "vanlig udd". I andra änden är det en gel för brynen som är vattenfast och får dem att stanna på plats under hela dagen. Verkligen tips för nybörjare! Just nu är nog denna min favorit. Den finns i tre färger och kostar 239 kronor.
 
Vad använder ni?

Posted in: Skönhet







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.