Fashionjoint

inspirerande badrum

Växter, guld, marmor och stora ytor
 
Kolla vad fina, stora och ljusa badrum jag hittade ovan. Jag sitter och drömmer mig bort om ett hem renoverat som jag vill ha det. Någon dag ska jag renovera en lägenhet eller villa exakt som jag vill ha det. Då hade det sett ut nästan såhär.. En stor dusch i marmor, en stor fin bänk vid handfatet och palmväxter. Underbart! 

Posted in: Inredning





Skrivet av: MATILDA

Så fint! :D

2016-06-02 - 21:38:28
Hemsida: http://matildays.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.