Fashionjoint

H&M nagellack

Favoriterna i jordnära nyanser
Milky tea / Mauve On Up
 
Så fina!
 
Idag är jag glad! För jag och Emil ska hem till mamma och äta langos snart! Det ska bli så himla gott, har ni ätit det någon gång? Firterat bröd typ med vitlöks sås på, sedan så får man välj vad man vill ha ovanpå som med tacos. Mums! Kurrar i min mage redan, haha! Men i väntan på att Emil ska komma hem så vill passa på att tipsa om två av mina favoritnyanser på H&Ms nagellack. ÄLSKAR deras lack sedan dem gjorde om serien, färgerna och konsestensen. Dem känns helt annorlunda att måla med och är inte alls lika tjock och svår att måla med. Alla deras fina lack kostar 49kr/st! Perfekt överraksnings present till en kompis mitt i veckan såhär :)

Posted in: Skönhet





Skrivet av: zaisha

den där mauve är så himla fin :)

Svar: Håller med! Favoriten :) passar hela året om.
sanna hyvärinen

2016-06-01 - 18:59:28
Hemsida: http://zaisha.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.