Fashionjoint

deodoc

Lyxig intimdeodorant
Har ni hört talas om DeoDoc? Dem har intimprodukter för både kvinnor och män. Dem har tex deospray och wipes som man kan ha i handväskan eller intimtvål att ha i badrummet. Dem fungerar lika bra för armhålorna som till underlivet om man vill fräscha upp sig. Visste ni att det är samma svettköttlar? Hur smart är inte det här? Känns konstigt att det inte är värsta vanliga produkten då alla använder ju deo annars. Den här produkten är hur snyggt förpackad som helst och jag är imponerad över hur man kan ta en sån ”tråkig” produkt och finslipa den på det här sättet. Det har ju länge funnits liknande produkter på apoteket men det har ju inte lockat det minsta. Dessa kan ju stå jätte snyggt i badrumshyllan! Hade ni hört om DeoDoc tidigare?
 
Om ni är sugna på att testa så kan ni klicka hem produkterna HÄR eller gå in på Apoteket.
Det här är inget samarbete.

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.