Fashionjoint

the black sandal

Perfekta sommar sandaler
Birkenstock - Ramses /  K.Cobler - Osterley /  K.Cobler - Cary (kolla in mina!)/ NLY - Slip in sandal / NLY - Stud sandal
 
Idag så var jag och Emils mamma en snabbis till Erikslund för att äntligen köpa en Moccamaster. Jag dricker ju sällan kaffe, men hur snygg kan en kaffebryggare bli? Haha! Vi köpte en i super fräsh krämvit. När jag fyllde så fick jag en rabattcheck på Kitcn på mailen. Ett super tips, då man får välja - antingen 50% på valfri vara eller 30% på en elektronisk vara, vilket vi gjorde.

Jag har köpt nya sandaler och är väl inte i så stort behov av skor, men ändå när man springer förbi scorett osv så är det så svårt att inte låta bli att gå in. Det finns ju så många snygga! Mitt största craving nu är dessa ifrån Birkenstock..

Posted in: Mode





Skrivet av: johanna

jag suktar också efter ett par birkenstocks, så jäkla snygga!

Svar: Håller med! Dessa "Ramses" är mina favoriter :)
sanna hyvärinen

2016-07-27 - 09:54:15
Hemsida: http://johannamontell.homespo.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.