Fashionjoint

strandhäng

Major Lazer ft. Justin Bieber
 
Godmorgon! Nu ska jag snart bli upphämtad av mamma för vi ska åka till stranden för sol och bad! Ska bli så avkopplande och skönt, har inteh unnit vara på stranden något i år faktiskt. Vi ska åka till en mysig strand här i Enköping som är väligt liten och lugn. Så jag tar med mig hörlurarna och en bra bok och hoppas vi stannar och köper med lite vattenmelon på vägen. Ville även tipsa om denna nya låt som Major Lazer och Justin släppt tillsammans. mus

Posted in: Musik





Skrivet av: Gunilla

Ha det så mysigt...du & mamma.

2016-07-23 - 13:01:43


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.