Fashionjoint

off shoulder

Fina singoalla toppar
1 / 2 / 3 / 4 / 5
 
Jag har verkligen en speciell kärlek till dessa underbara toppar. Dem är så sjukt snygga på! Det finns så stort utbud på dessa somriga toppar nu i alla olika butiker! Jag ska hålla utkik efter den stilrena vita, älskar att det är resår över bysten och att resten av toppen är vid. Den ser lite exlusiv ut. Storlekarna tar slut snabbt så skynda på om du hittar någon du gillar. Dessa ovan är ifrån H&M och Topshop.
 
Har gjort ett inlägg om shoulder focus tidigare, HÄR.

Posted in: Mode





Skrivet av: Rebecka

Hej!
Såg att du kommenterat på min blogg angående om ett plagg var en klänning eller en topp. Det är en klänning (finns även en bild på den bakifrån nu på bloggen). Tyvärr är den dessvärre slutsåld, men jag köpte den på missguided! Så håll utkik där, kanske finns liknande eller kanske kommer in i lager igen! Kram

Svar: Oh tack för svar! :) då ska jag hålla utkik där och förresten vilken fin rygg den hade!!
sanna hyvärinen

2016-07-14 - 15:56:49
Hemsida: http://bankefors.devote.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.