Fashionjoint

lovely lightbox

I want it all / Stay in bed
Så fina!
 
Ni som läst min blogg ett tag vet att jag så länge velat ha en sån här lightbox. Nu är den äntligen min! Tycker det är en så fin och även mysig inredningdeltalj. Delvis en tavla, men även en lampa och jag älskar att jag kan ändra texten efter humör. Vi har vår lightbox just nu i sovrummet, och har den tänd om kvällarna. Hur fint?
 
När jag skulle hämta ut min lightbox så märkte jag att bara två av tre lampor funkade i den. Så jag mailade dem och dem skickade direkt ut en ny utan att jag behövde skicka tillbaka den gamla. Visade den för Emil och han tror att han kan laga den, hoppas det för då har jag två! Osäker om jag vill behålla båda då, så antingen ger jag nog bort den då eller kanske kan tävla ut en? :)

Posted in: Inredning





Skrivet av: Embla Sofia - Mamma till Minou

Åh, ja! Tävling! Vill själv ha en sån. Var köpte du den? :)

Svar: Firebox :)
sanna hyvärinen

2016-07-13 - 19:34:27
Hemsida: http://emblasofia.blogg.se
Skrivet av: Emma -Merakibeauty.se

åh jag är också sugen på köpa en sån!

Svar: Så fin:)
sanna hyvärinen

2016-07-13 - 20:18:22
Hemsida: http://merakibeauty.se
Skrivet av: Sunniva

Sv: Alltså jag står på en stol och håller ut armen när jag fotar :) Dessutom var det väldigt ljust och jag hade ingen lampa tänd.

ÄLSKAR sådana lampor!!! Jag röstar för att du tävlar ut den ;)

2016-07-14 - 09:56:31
Hemsida: http://sunniva.blogg.se
Skrivet av: Alexandra

Åååh! Sån har jag velat ha superlänge! 😍 Var den dyr? :( Kram älskar dig

2016-08-11 - 01:28:32


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.