Fashionjoint

inspo - kalklitir väggar

 
Gud, jag vill aldrig mer än förr flytta till en lägenhet som jag kan få inreda helt själv. Jag måste ha tålamod, men det är ju min svaga sida, haha :) Just nu inom inredning så är mitt senaste inredningsmåste en kalklitir vägg. Så snyggt med det flammiga, matta och betongliknande i väggen. Det finns lite olika metoder att måla på kalklitir på som ger olika slutresultat och nivåer av “flammighet”.
 
Mer spännande en en enfärgad, men inte lika plottrigt som en tapet. ÅHHH. TIPS till alla er som är just nu mitt uppe i en renovering eller liknande. Jag är så avundsjuk på er.

Posted in: Inredning







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.