Fashionjoint

Essie Gel Couture

Färg: Pinned up / Mauve
Den här färgen heter Pinned Up.
 
Har ni sett Essies senaste nyhet? Dem har släppt ett lack som dem kallar Essie Gel Couture. Som ska vara ett salongslikt gel-manikyr lack, som man använder utan lampa. Det ska hålla upp i 12 dagar. Jag har bara haft mitt i 5 dagar, men ni ser ju hur bra det har hållt? Riktigt imponerad! Och då har jag inte använt deras topp lack som det står att man ska ha. Jag älskar den här färgen! Perfekt mauve! Den enda minuset var priset, ett lack kostar 149 kronor vilket är ganska mycket. Stod och kolla på två färger ifrån början men det tog emot lite att shoppa två lack för 300 spänn.. Håller ni inte med?
 
Kolla in alla färgerna HÄR.

Posted in: Skönhet





Skrivet av: Gunilla igen :)

Många fina färger. Hittade även ett annat gelelack för bara 69:-. Har du testat den? "Lumene Gellack"
http://www.lyko.se/Sok/?query=Lumene%20Gellack%20#sort=p_buyable+desc%252Crelevance+desc&page=0&tab=tabProduct

Svar: Nä har aldrig testat dem :)
sanna hyvärinen

2016-07-23 - 13:10:55
Hemsida: http://brunettgundas.blogg


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.