Fashionjoint

Chiquelle x swimwear

Bikinis & pool floats
1 / 2 / 3
 
Chiquelle har släppt en hemsida med bara bikinis. Väldigt snygga och enkla modeller i 4 olika färger - vitt, mauve, beige och svart. Här ovan är mina tre favoriter och den första påminner om den jag precis köpt. Ska visa er den någon dag. Sugen på att köpa en i beige! Lite dyra dock.. Förresten har ni hunnit sola mycket? Jag har nästan bara hunnit sola 4-5 gånger i sommar pga vädret. Men nu verkar det vända till det bättre  :) Tråkigt eftersom jag älskar värme.
 
1 / 2 / 3
 
Haha hur roligt att ha dessa i poolen eller på stranden att flyta med. Måste införskaffa en innan sommaren är slut. Skulle vilja ha den gigantiska att ligga och sola på, då får man plats fler. Den här pizzan är också cool om man är ett helt gäng.

Posted in: Mode





Skrivet av: Emma -Merakibeauty.se

gosh, massa snyggt!

Svar: Jaa, så sugen på att klicka hem massa, men plånboken tillåter inte det haha :)
sanna hyvärinen

2016-07-19 - 22:36:05
Hemsida: http://merakibeauty.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.