Fashionjoint

richmond & finch - green marble

nu är det finaste marmor skalet mitt
 
 
Jag har glömt visa er mitt fina skal som jag vann innan jul! Jag är så glad att jag valde den gröna marmorn istället för den vita. Visst är den snygg? Jag har fått så mycket komplimanger för det här skalet så det är sjukt, haha. Tänk att allt sitter i detaljerna, utan logan i guld så hade skalet bara varit en i mängden eller hur? Super kvalité, så den känns lyxig och den kommer få pryda min mobil i all evighet!

Posted in: Inspiration





Skrivet av: Iza

Så snyggt skal! :-)

Svar: Tack! :)
sanna hyvärinen

2016-01-04 - 19:18:57
Hemsida: http://izahannaelin.se
Skrivet av: Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

så snyggt

Svar: Tack! :)
sanna hyvärinen

2016-01-04 - 19:40:39
Hemsida: http://familjeliv.se/blogg/domkallarmighannes
Skrivet av: JUNITJEJ

Kanonsnyggt skal!

Svar: Håller så med :D Super nöjd!
sanna hyvärinen

2016-01-04 - 20:38:07
Hemsida: http://www.junitjejen.se
Skrivet av: Natalie

super snyggt! jag klickade precis hem det ;)

Svar: Också i grön? Sååå snygg!
sanna hyvärinen

2016-02-09 - 13:57:54
Hemsida: http://natalies.se
Skrivet av: helena

Är du fortfarande nöjd över kvalitén på skalet? Jag har läst så många recensioner som varit sjukt besvikna. Skalet tappar färg och hörnen går sönder. Känns ovärt att köpa då för 400kr. Vad tycker du? :)

Svar: Mitt hörn har gått sönder lite, men det var för den fasta i en tråd i min ficka :) Hehe men ja jag är ändå jätte nöjd för färgen är kvar och det är bra kvalité tkr jag annars :) Oh dem är sååå snygga, fått massor med komplimanger, vilket alltid är kul!
sanna hyvärinen

2016-04-29 - 08:52:30


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.