Fashionjoint

måndagspepp på en lördag

Följ dina drömmar och våga satsa
Lyssna på MÅNDAGSPEPP här
 
Detta är den enda podden jag fastnat för och längtar efter varje vecka. Underbara och inspirerande Hanna och Ellinore sätter ord på alla mina tankar som jag så ofta själv går och tänker på. Dem pratar om allt ifrån förhållande, pengar, deras egna vardag och berättelser från deras liv, framtiden/livet, hur dem tänker kring jobb, sex/killar, resa jorden runt, attraktoinslagen som jag tror på, vänskap och jaaa.. allt!
 
Om ni inte har lyssnat på den ännu så gör det!

Posted in: Vardag





Skrivet av: matilda ♥

Åhh älskar måndagspepp! Upptäckte den i våras och det var verkligen min räddning varje måndag, haha (:

Svar: Ja, bästa starten på veckan :)!
sanna hyvärinen

2016-01-23 - 18:24:55
Hemsida: http://matiiildaa.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.