Fashionjoint

im going to aruba

aruba here we come, salty hair, coconut oil, big waves and hot sun
 
 
Nu har vi äntligen bokat en resa, och det blev till Karibien igen - Aruba! Vi har varit 100% säkra att vi vill åka tillbaka till paradiset igen efter Bahamas. Men att välja mellan alla dessa underbara platser har tagit många timmars research kan jag lova. Vi har velat mest mellan Aruba, St Martin och Dominica (inte dominikanska som vissa tror). Men Aruba verkar passa oss perfekt. Checklistan i år ser ut som nästan varje år hehe: (följ denna och ni kommer inte ångra er hah)
 
1. Turkost transperant vatten och vita stränder med palmer √
2. Varmaste klimatet man kan tänka sig på land och i vatten √
3. Bo vid stranden (+hotellet måste ha pool) √
4. Mycket saker att göra + aktiviteter utöver det vanliga, utanför hotellet √
5. Underbart snorklingvatten √
5. God mat och stort utbud på restauranger i närheten av där ni bor √
6. Bästa tänkbara sällskapet √
7. Bra shopping i stan √
8. Du ska kunna promenera ensam på kvällen utan att känna dig otrygg √
 
Jag är så taggad och det ska bli skönt att komma bort och lämna det tråkiga vardagslivet för 15 dagar. Vi åker på alla hjärtans dag med "bara" 10 h direkt flyg. När vi flög till Thailand och Bahamas så var vi vakna över ett dygn med massa byten mm, så det blir så skönt. Det här är typ mitt livs mening, på riktigt.

Posted in: Aruba 2016





Skrivet av: Linn

Åh vad härligt!

Svar: Ja det ska bli super skönt! :)
sanna hyvärinen

2016-01-06 - 21:31:10
Hemsida: http://nouw.com/sarahlinnsliv/
Skrivet av: Ida

Åh, åker också till Karibien jättesnart! Så taggad!

Svar: Åh vad roligt!! :D
sanna hyvärinen

2016-01-06 - 23:39:55
Hemsida: http://sincerelyida.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.