Fashionjoint

black lace up x 2

All tied up med snörning
Lace up body - Dem guldiga detaljerna är jätte fina och materialet känns lyxigt.
 
 
Lace up tröja - Passar så bra till vardags och fest.

Älskar dessa tröjor med lace up, man känner sig så festlig. Jag testat många olika bla på Gina och Bikbok, men dem har haft jätte dålig passform. Dessa från Nelly sitter som en smäck och är så snygga på, jag kunde inte bli nöjdare! Mina absoluta favoriter i garderoben just nu. Den vanliga tröjan har jag redan invigt och hade på mig på ett 30 år kalas förra helgen. Under dem så har jag min spets bh ifrån monki, som knappast syns mellan uringningen.

Posted in: Shopping







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.