Fashionjoint

beauty / sminktips

läppar, ögonbryn, naglar och fransar
1. Mary kay läppenna / 2. Lindex läppenna (favorit!!) / 3. Anastasia dip brow pomade / 4. Brow brush / 5. OPI nagellack / 6. H&M nagellack / 6. Sweed lashes / 8. Masterpiece mascara
 
Idag har jag och Emil mest legat i soffan, kollat serie och beställt kebab. Väldigt ovanligt för att vara mig, man får typ dåligt samvete, bara jag som får det? Inte för att man slappar utan för att man inte gör något vettigt typ, haha.. Så nu har jag även hunnit gymma också :) Ska göra en fruktsallad, kolla lite bloggar innan jag lägger mig! Hoppas ni haft en fin helg.

Posted in: Skönhet







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.