Fashionjoint

a night out

Party Party
1 / 2 / 3
 
4 / 5 / 6
 
Nu när det fortfarande är kallt ute så tycker jag personligen att den snyggaste att ha på sig på en ute kväll är en snygg kort topp i någon diskret färg, med höga byxor till och klackar. Här är lite kollage på snygga alternativ för partykvällen. Hu snygg modell är det inte på dem blå byxorna? Funderar på att beställa hem och fräga svarta, jag använder ju typ bara svarta byxor då det passar till allt. 
 
Tog även med denna nyinkomna klänning på Nelly, som kan vara en av dem snyggaste någonsin. Kolla in materialet, midjan, detaljerna och rumpan på den! 

Posted in: Mode





Skrivet av: kusinen

Åh vad fin klänning! Men byxorna... Jag är så trött på såna korvskinn... Alltså stuprörsmodell. Kan du inte göra ett kollage med lite mer utsvängda byxor, och vad som passar bra till? Har precis köpt så fina utsvängda :) "flared" heter dem jag har, från lindex. Puss gumman

Svar: Jag såg, dem var så fina :) var det dem i jeansfärg? :) KRAM
sanna hyvärinen

2016-02-12 - 00:58:18
Hemsida: http://pontusomamma.bloggplatsen.se
Skrivet av: Kusin vitamin

Japp det var dem i jeansfärg :) Ska nog köpa ett par svarta också. Nackdelen är att dem va superlånga ! Fick lägga upp dem ca en dm. Tur att man kan sy :) Puss o kram, Hälsa Emil!

2016-02-15 - 02:16:43
Hemsida: http://pontusomamma.bloggplatsen.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.