Fashionjoint

tunnbröds chips med choklad

Mitt största craving just nu
 
Låt oss prata om hur goda dessa är. Ni som känner mig vet att jag älskar alla sortes chips (haha tjooock) och nu har jag fastnat för dessa. Det är tunnbrödschips som är jätte spröda och salta, åhh jag som älskar salt i mängder. Även chokladen är så god på dessa och när man börjat äta kan man inte sluta. Ni måste inför nästa helg (eller mitt i veckan såklart!) köpa dessa och testa, dem finns på ica och kostar 50 kr/st. Jag lovar att dem kommer ta slut först.
 
Såg nu på deras hemsida att dem har flera olika varianter som typ nachos, samlami och rotfrukter också i tunnbröd. Ni förstår inte sprödheten på dessa och ni måste testa dem :)

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.