Fashionjoint

Svensk tenn - stockholm

Mälaren och saltsjön
 
 
En sak jag önskade mig i julklapp var dessa fina underlägg ifrån Svensk tenn till köksbordet. Jag har velat köpa dem så länge och gått och klämt och kännt på dem i deras butik i Stockholm till och med. Dem är inte i vanlig tunn plast som underlägg brukar vara, utan dem är tjocka med en fin tunn grå filt på undersidan.. Känns så lyxiga! Av grejerna jag önskade mig i julklapp var detta en av dem sakerna jag ville ha mest - så fick jag dem, så tacksam och såå fina! 240 kr / 2 pack här!

Posted in: Mode





Skrivet av: Cassandra

Åh så fina!

2016-02-16 - 22:01:27
Hemsida: http://sensor.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.