Fashionjoint

some new kicks

Till den sportiga looken
 
1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7
 
När allt slask försvunnit och våren kommit (fårhoppningsvis lagom till jag och Emil kommer hem från Aruba) så ska jag köpa mig ett par nya sneakers. Dum som man är så råkade jag tvätta mina andra så dem krymte i hälen. Hade gjort det med mina free run så trodde man kunde göra det med alla, hehe.. Älskar verkligen nike modellen thea och även pegasus '83, som båda finns i kollaget ovan. Det bästa är att det att när det är Nike så är det så stort utbud på färger. Har du någon favorit?
 
Kolla mitt inlägg med en annan stor faaavorit - yeezy skon! Som släpper 6 nya färger på alla <3 dag!

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.