Fashionjoint

nikky beach

Frukosten igår
 
Godmorgon! Nu ska vi strax gå ner och äta frukost och jag funderar på att ta en hel tallrik med bara vattenmelon, haha finns det något godare? Man är inte sugen på mycket annat när det är så varmt.
 
Igår efter frukosten så åkte vi ner till huvudstaden Oranjestad, och gick runt där hela dagen, fanns mest märkesbutiker, men även Victorias Secret och Bath and Body Works mm. Efter det så tog vi oss till en jättefin lugn liten strand, Nikki Beach, med lyxiga sängar på stranden och med två restauranger precis bakom, som till och med hade pooler. Vi åt bara mat där igår, men tänkte hyra en säng någon dag i veckan och ligga där hela dagen!
 
 
 
 
 
Visst ser det helt perfekt ut?

Posted in: Aruba 2016





Skrivet av: Elin

Åh vad härliga bilder!

2016-02-17 - 13:04:02
Hemsida: http://elinlarsson.forme.se
Skrivet av: Emma -Merakibeauty.se

härliga bilder :)

Svar: Tack! Lika härligt irl!😄
sanna hyvärinen

2016-02-17 - 13:09:32
Hemsida: http://merakibeauty.se
Skrivet av: Anonym

Härligt det ser ut :) och frukosten såg ju helt fantastisk ut! Lyx!

2016-02-17 - 13:33:32
Skrivet av: Jessica

Det ser ju helt underbart ut! :D

Svar: Det är det verkligen! Tips tips!! 😄
sanna hyvärinen

2016-02-17 - 17:26:12
Hemsida: http://duvetjessica.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.