Fashionjoint

malmok snorkling

 
 
PÅ RIKTIGT, ser ni hur turkost transperant vattnet är? Aruba är så vackert! 
 
Idag startade vi dagen med att åka och snorkla på ett av dem bästa ställerna här på Aruba. Gud vad jag älskar att snorkla, det är som en annan värld under vattnet och vissa fiskar är såå fina. Förstår varför det är top 10 bästa snorkling i världen! Glömde ta med mitt vattentäta skal till mobilen, men får komma ihåg det nästa gång. Efter några timmar så kom det stora båtar med folk som också ville snorkla där. Då drog vi oss mot hotellet igen. Nu sitter vi här med acn på hotellet, vi har bränt oss så mycket även om vi smörjer in oss hela tiden, haha. Får köpa spf 120 här ist för fjuttiga 30 som vi haft från med från Svergie. Ikväll ska vi ut och äta och dricka med några vi lärt känna här.

Posted in: Aruba 2016





Skrivet av: Lili

Så vackra bilder! Kul att Aruba blivit populärt igen också, det var ju värsta grejen när ens föräldrar var unga. Fint när trender kommer tillbaka tycker jag. :) och SPF 30, nä, det räcker inte, haha! Bara i Sverige måste jag ha 50. xD

Svar: Ja det är så vackert!! :) nu har vi bunkrat upp med spf 100! Och imrn blir det skugga :)
sanna hyvärinen

2016-02-19 - 22:30:50
Hemsida: http://zilverka.blogg.se
Skrivet av: GoForFit

Såååå himla fint!

sv: Det har jag tipsat om innan, otroligt goda chips, här är inlägget: http://goforfit.se/2016/january/protein-chips.html

Svar: Herregud vad gooottt det ser ut :)
sanna hyvärinen

2016-02-20 - 10:03:57
Hemsida: http://goforfit.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.