Fashionjoint

lisa olsson x nelly trend

22 februari!
Detta beiga set i suede material ovan är min favorit av alla och den ska jag beställa!
 
Fina somriga plagg i spets.
 
Kolla in dessa utsvänga byxor!
 
Även denna svarta topp ser spännande ut! Älskar omlotten.
 
Skriv in 22 februari i eran kalender. Då lanserar en av mina absoluta favoritbloggare Lisa Nilsson en kollektion ihop med NLY Trend. Kolla in dessa slappa plagg som är boho inspirerande, men lagom så man kan ha det till vardags. Iiih! :D Älskar när Nelly samarbetar med alla dessa svenska bloggare. Denna kollektion kommer bli grym, precis som alla hennes outfits.
 
Nu multitaskar jag och lagar våran favorit kycklingrätt, andra gången på en vecka. Är ni intresserade av att se mer recept i bloggen? Detta recept är sååå gott och enkel!

Posted in: Mode





Skrivet av: - Caroline

sv; Byxorna är i från Bikbok!

Svar: Tack! Är jeansen i jeans eller tyg :)?
sanna hyvärinen

2016-02-09 - 23:31:33
Hemsida: http://carolinestrandberg.devote.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.