Fashionjoint

GB glass nyheter 2016

1. Sandwich Break / 2. Twister Bär / 3. Lakritsdröm / 4. Kingis Crumble / 5. Solero Red Berries / 6. Oreo Sandwich / 7. Magnum Double Peanut Butter / 8. Magnum Double Caramel / 9. Feast Snack Bar / 10. Ben and Jerrys Cookie Doug Wich / Se info om alla glassar här.

 

Jag som älskar godis och alla olika nyheter på mataffären tycker att det är jätte spännande när GB kommer ut med årets glassmaker. I år släpper dem 10 nya smaker, jag som är ganska kräsen när det gäller glass hittade två som verkar spännande. Det är Solero Red Berries och Mini Sandwichen, som annars är min favoit genom alla tider. Vilka tycker du verkar spännande? Och vad har du annars för favorit?
 

Enligt testare så har Magnum Double Peanut Butter fått högsta betyg och Twister Bär det lägsta, älskar twister synd att det var just vinbär, som jag inte är så förtjust i. Vill att det ska bli vår på riktigt nu så man kan testa alla dessa!


Posted in: Tips





Skrivet av: Sarah

De e kul när de kmr nyheter :)

SV: Kanske kan ge ut receptet nån gång för de e fler som vill ha de.

Svar: Ja det såg så gott ut :) var det vanlig typ pannkaks deg?
sanna hyvärinen

2016-02-10 - 22:37:14
Hemsida: http://CheerSarah.devote.se
Skrivet av: Elvira

Lite sugen på kingisglassen :)

Svar: Choklad går alltid hem! Bara den inte ä för mastig, är de nougat i? :)
sanna hyvärinen

2016-02-10 - 23:43:24
Hemsida: http://elvirakavallin.se/
Skrivet av: Mia

Vi får ha en glasstestardag!!! 👏🏻👏🏻👏🏻

Svar: JAAA!! När jag kommer hem :D
sanna hyvärinen

2016-02-11 - 12:55:38
Skrivet av: christin

Så spännande! Vill absolut testa twistern o lakritsglassen :)

Svar: Hoppas twistern är god trots vinbär smaken, som jag inte diggar så mkt annars :)
sanna hyvärinen

2016-02-11 - 17:23:44
Hemsida: http://justlikecandy.blogg.se
Skrivet av: Världens bästa kusin

Åh twister med vinbär!! Och soleron har väl funnits förut va? Även Magnumen tror jag har funnits förut, båda är jättegoda :) Vet du, jag är sjukt avundsjuk på er, att ni ska till värmen! :) Kan du inte köpa nåt fint till mig och Pontus om du hittar billigt? Nå fint klädesplagg eller souvenirer? Puss puss gumman ♡

Svar: Dem har typ bara märkes butiker där, men jag kan kika :) Vi får testa glass när jag kommer hem! PUSS
sanna hyvärinen

2016-02-12 - 00:48:17
Hemsida: http://pontusomamma.bloggplatsen.se
Skrivet av: Kusinen

Åh Nää :/ Jaja. Jag har M/L på tröja, Pontus 98. Skor strl 40 respektive 25 😂😂😂 Om du hittar nåt skoj 😁😁 Ha så himla härligt nu!! Älskar dig

2016-02-15 - 02:12:56
Hemsida: http://pontusomamma.bloggplatsen.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.