Fashionjoint

favorit serie

Finns på Netflix!
 
Senaste tiden har jag sett många olika serier, men nu vill jag tipsa om en av dem bästa serier jag någonsin sett - Sense8. Det här är en serie helt i min smak som är väldigt spännande hela tiden och verkligen jätte bra! Den handlar om åtta helt olika personer, som bor i olika delar av världen men ändå är sammankopplade mentalt. De upptäcker långsamt att de kan låna varandras förmågor och kunskap och även "hälsa på" varandra. Samtidigt är de jagade av människor som ser dem som ett stort hot. Denna serie Sense8 finns på Netflix!

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.