Fashionjoint

the kylie jenner shop

Im the Kylie, you´re the Kendall
Har ni sett Kylies nya satsning? Hon har släppt en webbshop - Kyliejennershop.com. Där säljer hon tshirts, iphoneskal, underkläder mm. Hon öppnade shoppen 10/12, nu är allt slutsålt. Men jag hoppas hon fyller på snart. Sugen på någon tröja men vill nog avvakta och se vad hon lägger upp för spännande i framtiden.

Tyckte ni att kläderna var snygga?

Posted in: Mode





Skrivet av: Maria Linnea

Helt okej såg kläderna ut, men verkligen inte min stil! :)

Svar: Håller med! :)
sanna hyvärinen

2016-12-11 - 17:24:48
Hemsida: http://mariaslinnea.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.