Fashionjoint

önskelista julen 2016

Dear Santa...
 
1. Linne sängkläder i ljusgrå / 2. Äng vas / 3. Polaroid film / 4. Sammets väska / 5. Foreo Luna Play / 6. Foreo nattrengöring / 7. Presentkort på UO, NAKD, GlamArtisC nagelsalong i Enköping / 8. Palette thong set / 9. Tändsticksask / 10. Nike free run / 11. Jag är inte perfekt, tyvärr / 12. Skirvbok / 13. Bad girls trough history / 14. Pom pom nyckelring / 15. Bare minerals starter kit light / 16. Tränings bh / 17. Svensk tenn lampskärm
 
Snart är det tredje advent och det är verkligen på tiden att jag delar med mig av min årliga önskelista.. Kan man någonsin bli för gammal för önskelistor? Tror faktiskt inte det, haha! Så här ovan är saker som jag skulle bli lite extra glad över att få under granen i år. Mest av allt vill jag starta 2017 med denna ansiksrengöring ifrån Foreo, dessa träningskor ifrån Nike (ooh mina är så slitna helt sjukt), fina ljusgråa sängkläder i linne och denna sjukt snygga lampskärm ifrån Svensk Tenn. Nu vill jag veta vad NI önskar er i julklapp!? <3
 
Hur ligger ni själva till förresten gällande julklapparna? Jag har beställt massor av julklappar på nätet, så himla skönt att bara få hem allt. Har ungefär handlat hälften av klapparna. Vill ju dela med er om det jag köpt men det är nog inte så smart, då mamma, pappa och Emil kikar in här ibland.

Posted in: Vardag





Skrivet av: Fani

Vad mycket roliga grejer :) Michaela Fornis bok är verkligen skitbra!
Jag har inte hunnit så långt med julklapparna än så länge, men som tur är två veckor kvar, haha x)

Svar: Har läst hennes två första, som jag älskade och hoppas denna nya är lika bra! :) Hah du får sätta igång så det inte blir i sista minuten, då blir det så stressigt (haha min pojkvän gör detta varje år)
sanna hyvärinen

2016-12-09 - 12:11:24
Hemsida: http://jetbluejet.blogg.se
Skrivet av: NH

Roliga julklappar. God Jul

2016-12-09 - 14:48:47
Skrivet av: GoForFit

Åh, så mycket fint! :)

sv: Tycker jag absolut att du ska ha! :D Hahah, han kanske gillar det, vem vet? ;)

2016-12-10 - 12:07:09
Hemsida: http://goforfit.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.