Fashionjoint

veronica maggio / stadion

"Man skulle vilja leva sitt liv i fucking konfetti"
 Förlåt för lite skakigt, haha så övertaggad!
 
Jag berättade ju om min fredag i Uppsala. Men min helg tog inte slut där och jag var även till Stockholm på lördagen med Elin för att gå och kolla på Veronica Maggio. Jag njöt under hela tiden, under varje låt. Sjöng med och dansade! Hade typ gåshud under hela kvällen.
 
Jag minns när Elin visade hennes nya skiva för 10 år sedan hemma i hennes rum och efter det så lyssnade vi på hennes första skiva flera gånger om och efter några gånger kunde man sjunga med i varje låt. Sedan dess är alla hennes skivor de enda jag någonsin ägt i skivväg nu när jag flyttat hemifrån. Hennes musik har lixom följt med mig hela livet från när vi fortfarande lekte i Elins rum till gymnasietiden och nu efter. Så nostalgiskt. Jag har så många favoriter. Jag avgudar henne och hennes musik. Det var helt magiskt på stadion och det tyckte nog hon med, då hon flera gånger suckade "Stadion" tårögd och inte typ visste vad hon skulle säga. Pricken över i:et var ju såklart alla gäster som gästade, speciellt Eva Dahlgren och ni skulle känna hela stadions euforiska känsla när Veronica säger "Hörrni, i 10 år så har jag försökt att skriva den perfekta låtet om att vara förlorad och att känna sig svag, min nästa gäst har lyckats med det. Ni vet nog vem det är.." (Håkan Hellström om ni på något knasigt sätt missat det...)

Posted in: Mode





Skrivet av: GoForFit

Så jäkal härligt! :D

sv: Då ska du verkligen testa! :D

2016-08-18 - 14:09:15
Hemsida: http://goforfit.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.