Fashionjoint

spenat smoothie

Grön smoothie recept

Mixa allt i receptet ovan i en mixer! Toppa med något gott!

 

 Jag har hittat en ny grön smoothie som jag börjat göra till frukost. Den är så god! Jag har ju tidigare tipsat om en smoothie med hallon i som jag ofta gör till frukost. Men nu ville jag testa något nytt och gjorde denna gröna smoothie istället, med bla spenat och avocado. Jag tror denna gröna smoothie slår den andra, haha. För det första så känns denna mer mättande och nyttig och det är så gott med mango i. Den ser väldigt spenatig ut, men den smakar inte spenat alls. Perfekt sätt att få i sig mer grönskar på också. Gör denna till frukost med ägg och du får en perfekt nyttig och hälsosam frukost, som du garanterat kommer bli pigg av :)


Posted in: Vardag





Skrivet av: Ljuva Julia

vad härlig färg!! Bra jobbat :D

Svar: Ja inte hallonfärgade som mina annars alltid blir haha :)
sanna hyvärinen

2016-08-08 - 14:11:48
Hemsida: http://ljuvajulia.se
Skrivet av: Lena

Mums, den måste jag prova! :)

Svar: Har du hunnit testa den ännu? :) Så god!
sanna hyvärinen

2016-08-08 - 16:18:59
Hemsida: http://ozkagardens.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.