Fashionjoint

Play your cards right

Fina kortlekar ifrån H&M
Alla tre kommer ifrån H&M, slutsålda just nu.
 
En sak som jag älskar är att gå in på H&Ms kategori övriga accesoarer, där dem har allt möjligt. Allt ifrån dess hundtröjor till kontrosmaterial och nyckelringar. Men jag har fått en grej för H&Ms egna kortlekar som också dyker upp där ibland. Dem är så vackra och så mycket finare än vanliga. Och jag som verkligen älskar att spela kort. Nu under sommaren så spelade vi Canasta varje kväll, så himla mysigt! Jag har inte hunnit klicka hem någon dem två senaste gångerna, så jag får fortsätta hålla utkik på hemsidan. Detta blev ett annorlunda inlägg, men vill tipsa om denna kategori som har så mycket roligt, som jag inte tycker ni får missa.

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.