Fashionjoint

Kardashian Beauty

Finns nu hos Nelly.se
För ett tag sedan lanserades skönhetsmärket Kardashian Beauty i Sverige. Nu har även Nelly tagit in deras produkter. Spännande! Vid första syn så tycker jag att vissa av produkterna ser barnsliga ut med stjärnor på (har inte med dem i kollaget nedan) och att designen ser väldigt plastig ut. Om man bortser från det så gillar jag färgerna dem har valt på alla produkter. Det känns som att om man använder deras produkter kommer man precis som dem kunna sminka sig i trendiga färger som förstärker ansikte, ögon och läppar precis som systrarna Kardashian är mästare på.
 
 
Jag är mest nyfiken på priming masken som på bara fem minuter ska ge lyster och mjuk hud. Den ska även "lämna efter sig en guldglans som reflekterar bort ljuset ifrån hudens brister och får dig att se strålande vacker ut." Vill även testa nagellacken i nyanserna ovan och denna highlighter som ska vara lika bra som den ifrån The Balm. :)
 
Ska ni testa något och i så fall vad?

Posted in: Skönhet







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.