Fashionjoint

grounded factory

Yogamatta / Pink stone
Äntligen fredag! Min fredag slutade på det bäst tänkbara sättet. När jag kom hem ifrån jobbet så stod det ett paket innanför dörren ifrån Emil till mig. Min födelsedagspresent! "Fyllde inte du år för längesen?" tänker ni.. Och ja, jag fyllde år för två månader sedan, men det var sånt krångel över sommaren för Emil att få hem min present då alla var på semester samtidigt haha? Aja. Jag har kollat in den här drömmiga yogamattan länge. Den är så snygg och är verkligen perfketion för mig! Yogamattan kommer ifrån Grounded Factory. Men finns även på vissa andra sidor. Nu har jag tänkt att jag ska testa på yoga här hemma, men även använda den att träna på.
 
Jag är kär i detta print som ska påminna om en rosa mineralsten, måste nästan tro att jag har den snyggaste (och lenaste!) mattan i stan. Håller ni inte med? Man ska även spraya mattan med lite vatten innan, för att aktivera anti-glid funktionen samt för att få bra fäste. Smart! Fick även med en smidig mat strap att bära mattan i om man ska ta med den på pass. Snart släpper Grounded Factory en ny kollektion som är lite mer färgglad med palmblad, annanaser och bananer på. Kika in deras instagram för att se mer! (Detta är inget samarbete)
 
Nu måste jag snart lägga mig för imorgon bär det av mot Uppsala med Sandra för vi ska köra lite höghöjdsbana. Båda har gjort det tidigare och det ska bli riktigt kul att få testa på det igen ihop med henne!

Posted in: Shopping







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.