Fashionjoint

fina baskläder

Brandy Melville
 1 / 2 / 3
Brandy Melville har så fina billiga basplagg. Innan sommaren är slut blir det nog en heldag i Stockholm med shopping!
 
Förlåt för dålig bloggning. Vill njuta av dagarna här på öland. När jag kommer hem kommer jag uppdatera bättre :) Dock om det är bra väder imorgon ska vi försöka fota mina nya kjolar! Dem senaste dagarna har vi solat, badat, spelat mycket kort (älskar det!) och åkt runt till lite småbutiker. Emils släkt är här på en camping så nu ska jag byta om och ikväll ska vi ut på restaurang med dem.

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.