Fashionjoint

Festival och konsert

Insta lately, Miriam Bryant och Veronica Maggio
Senaste ifrån instagram - Favoritblusen med öppna axlar (se fler här) / Testar snygga randiga byxor, men blev dem helsvarta istället / God mat på strandresturang på Öland

Nu är helgen med stort H är här! Imorgon så ska jag ner till Uppsala med Therese för att gå på A walk in the park festivalen för att se bla Miriam Bryant, Melissa Horn och Lars Winnerbäck. Så himla glad att jag fick tag på biljetter! Sedan på lördag så ska jag och Elin ha en heldag i Stockholm med shopping, men sen på kvällen - bästa tänkbara slutet på denna semester att se Veronica Maggio live på Stockholm stadion!! Två drömmar på en helg med både Miriam och Veronica. Ihhh! Jag har tänkt att jag ska försöka filma med min systemkamera, men har aldrig någonsin filmat med den förr typ, så kanske blir dåligt, vi får se! :)

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.