Fashionjoint

nylanserade ivyrevel

Helt nya kläder - Balmain inspirerat & Champange färgat
IVYREVEL
 
Klockan tio idag så satt jag och uppdaterade Kenzas webbshop som en galning, gjorde ni också det? Den första april gick hon ut med att hon skulle stänga ner Ivyrevel.se, men strax någon dag efter så gav hon pikar på att något spännande skulle hända på hemsidan och man läste i tidningar att H&M hade köpt in sig i företaget!
 
Såå idag kl 10.00 så släppte Kenza sin nylanserade webbshop upp med helt nya kläder och såå mycket större utbud, känns som hennes tidigare söta kläder nu har blivit mer tuffa och moderiktiga. Vilket jag älskar, då jag inte gillar den söta stilen så mycket. Vad tycker ni?

Posted in: Mode





Skrivet av: alice

åh jag älskar jackan!

Svar: Trenchen eller bombern 😄
sanna hyvärinen

2016-04-08 - 12:09:22
Hemsida: http://alicelilja.blogg.se
Skrivet av: MADDISENJ.SE

Så himla snygga saker

Svar: Ja håller med! Älskar allt :)
sanna hyvärinen

2016-04-08 - 20:11:15
Hemsida: http://maddisenj.se
Skrivet av: LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Fina kläder :)

2016-04-09 - 20:37:08
Hemsida: http://babustyle.forme.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.