Fashionjoint

Metal Matte Lipstick

King K, Heir & Reign
Inte nog med att Kylie för någon vecka släppte glossies så har hon nu släppt ett en ny vairant som heter metal matte, jag tycker dem är super fina och inte påminner om något annat läppstift. Min lista på proukter jag vill ha ifrån hennes hemsida bli bara längre och längre. Men ändå är jag glad att jag inte hunnit shoppa något ännu för dessa vart en stor favorit. Ska försöka kolla upp nästa släpp och shoppa lite! Har ni någon favorit?

Posted in: Skönhet







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.