Fashionjoint

make up setting spray

Nyx / Urban decay?
 
 
Jag har märkt att mitt smink inte sitter kvar lika bra under hela dagen och att jag ibland blir väldigt blank i tex pannan efter ett tag. Så jag är sugen på att införskaffa mig en setting spray/finish spray, som man kan spraya på efter jag ha sminkat mig. Vilket gör att man under dagen/natten inte kommer ha problem med att man hela tiden behöver bättra på sminket! Super bra ju! Huden ska bli mer "smoother" och pudret hamnar även mer naturligt på ansiktet.
 
Jag funderar på att testa någon av Urban decay varianterna eller NYX, dem verkar ha fått bäst betyg! Verkar även som att dessa två är dem som verkligen är skapade för just bara detta, då jag läser att dem andra produkterna till stor del mest ska vara som en typ av mist för huden som återfuktar och får huden att stråla igen, alltså om du vill fräsha upp huden under dagen.. Men ändå får sminket att få en snygg finish igen. Har ni testat någon så tipsa gärna i kommentarsfältet!

Posted in: Skönhet





Skrivet av: Helene

Jag använder den längst till höger, den lila. Fungerar jätte bra! :D

Svar: Sen hade fått 10/10 i ett test! :) men tror du det är stor skillnad på den och nyx matte? blir din med matt? :)
sanna hyvärinen

2016-04-11 - 23:53:07
Hemsida: http://minttu.blo.gg/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.