Fashionjoint

instababes inspo

x4
Jag har bloggat dåligt senaste dagarna och tänkte att idag ska jag blogga och sedan även skriva ner lite anteckningar inför veckan med tips på bra inlägg så jag är förberedd och kan leverera bra innehåll och allt.. tror ni inte att efter mamma och jag gymmat och jag kommer hem, duschar jag och sedan när jag ska fota till bloggen så fastar jag vid instagram och nu är klockan lixom elva (!!) och det är kolsvart ute, vad hände med tiden haha.. Såå idag så får ni se massor av inspirerande instagram konton, där jag hämtar den mesta av min dagliga inspiration! Här är några favorit tjejer:
 
Janice
Okej, här snackar vi flawless feed och kolla hur snygg hon är! Sminket är 10/10! Bra blandat med bilder på henne men även hennes hem, även där super snygg inredning! 
 
Kayla
Ett ljust färsht feed med mycket lifestyle foton och även mode. Hon tar jätte fina bilder och har bra/inspirerande vardagsstil!
 
Linh
Jag vill hoppa in och leva i hennes feed. Mest för hon ser ut och ha ett soft liv med mycket resande. Vilket jag älskar att se, följer väldigt många såna konton men jag vill även sno hela hennes garderob, hon är så snygg i allt och väldigt modeinriktad!
 
Rachel
Mestadels selfies i spegeln på snygga outfits, men även mycket bikinis och sneakers, perfekt blandning. Ascool tjej! Hon har förändrat sin frisyr massor på senaste tiden och passar i allt.. avundsjuk!

Posted in: Inspiration





Skrivet av: Linda

Ja men visst är det roligt! Man kan aldrig få för många vänner :), du får helt enkelt testa att gå på en kompisdejt :D! Berätta gärna hur det går!

Absolut, jag har många fina vänner. Men dessvärre så bor mina närmsta vänner i Sverige så man ses ju tyvärr inte så ofta :/ Här i tyskland så anser jag att det är en aning svårare att hitta vänner än i sverige tyvärr.

Jag tycker att sådana blogginlägg är helt fantastiska. På så vis så älskar jag sociala medier, man kan hitta vänner och lära känna personer på ett lättare sätt än tidigare. Heja kompisdejter!

Svar: ÅH vet inte om jag skulle våga, men jag har tänkt på en sak om det är ngt jag kommer ångra när jag ligger på dödsbädden så är det sånt här, att inte våga gå ut min comfort zone :)
Jaha, jag missade att du inte bodde i Sverige, vart bor du?
sanna hyvärinen

2016-04-06 - 15:52:43
Hemsida: http://lindaviktoria.se
Skrivet av: AngelicasVärld

Men så härlig inspo!

Svar: Tack! Instagram är full av inspiration :)
sanna hyvärinen

2016-04-06 - 16:31:02
Hemsida: http://angelicasvarld.com
Skrivet av: Linda

Jomen det är klart du vågar!! När jag är hemma och hälsar på familjen så kan vi köra en kompisdejt! (Kommer faktiskt ifrån Bålsta hållet, så inte alls långt ifrån Enköping!)

Jag är bosatt i södra Tyskland, en bit utanför München sedan en tid tillbaka. (Innan dess bodde jag ett år i Peking) Så pga. flytt hit o dit så får man lov att kompisdejta ibland för att lära känna nya underbara människor i världens alla hörn :D

Svar: Jaha okej, jaa jag jobbar i bålsta! Vad kul och flytta utomlands, var det för att det är spännande eller för jobb osv? :)
sanna hyvärinen

2016-04-06 - 21:13:36
Hemsida: http://lindaviktoria.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.