Fashionjoint

beyoncé's egna klädmärke

IVY PARK / IVY PARK
 

OMG. Igår avslöjade Beyoncé att hon snart kommer släppa ett helt eget klädmärke som heter Ivy Park, med sportkläder för kvinnor. Kläderna kommer självklart vara inspirerade av hennes egna flawless stil. Se en video här. Kläderna släpps den 14/4 på Nordstroms, Topshop, Zalando och Net-a-porter. Vill ni se mer sneek peaks så kolla in @weareivypark på instagram.

 

Förstår ni att typ hela internet kommer gå under, nej men haha.. kläderna kommer ta slut på noll sekunder och jag är sooo exited!


Posted in: Mode





Skrivet av: ISA

OMGGGGGGG!!! det här kommer bli succé! fy fan vad taggad jag blev på resultatet :D

Svar: Jaaag med!! Hoppas man får veta vilket svenskt klockslag. :) Då ska jag sitta redo!
sanna hyvärinen

2016-04-02 - 13:00:32
Hemsida: http://isabyl.devote.se
Skrivet av: Kourtney

svar: Ja, verkligen! Så härliga personer!! =) Åh jag älskar hennes låt! Hoppas det blir ett album!! Vad tyckte du?

Faan, jag kommer sitta klistrad och kolla in hennes kläder när de släpps! Bra att jag såg dte här, annars skulle jag ha missat! :)

Svar: Jag älskar också den låten, sjunger alltid med! :) Hoppas också på ett album!
sanna hyvärinen

2016-04-06 - 16:27:00
Hemsida: http://www.betterwords.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.