Fashionjoint

aco body lotion

Neroli blossom
Här om dagen innan jag åkte hem ifrån jobbet, så passade jag på att gå in på Apoteket och kolla efter en ny body lotion. Jag har tidigare använt en jättebra ifrån Dove, men jag vill inte köpa produkter av dem längre då dem testar sina produkter på djur. (HEMSKT!) Jag ville ha en mild lotion som inte hade för mycket parfym och krimskrams i, för då kliar det på min hud. Hittade denna söta flaska i apotekets egna märke som luktade sååå gott, påminner inte om någon doft jag luktat på tidigare. Köpte även duschkrämen. Gå föribi och lukta på den! Men köp den här på nätet istället för i butik, såg nu att det var rea på dem, så det blir mycket billigare. Finns även som handtvål.
 
Flaskorna är så fina i verkligenhet, ska ha dem stå framme synligt i badrummet!

Posted in: Mode





Skrivet av: Iza

men åååh vad fina! Men testar dove på djur?? Köper alltid det märket men det lär jag ju sluta med nu!

Svar: Ja det gör dem, visste inte heller de först, men skaffade en super bra app där man kan söka på olika märken stod där att dem testade på djur :/
sanna hyvärinen

2016-04-06 - 20:02:00
Hemsida: http://izahannaelin.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.