Fashionjoint

snörningar on point

1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6.
 
Ett måste i höst är helt klart snörningen. Åh, är så trött, känns som jag håller på att få feber så är inte på bästa blogghumör. Idag har vi latat oss hela dagen och beställt hem mat tillsammans med grannen/Emils bästa kompis, haha. Imorse så åkte min bästa kompis på en alldeles för lång resa på 7 månader till Nya Zeeland där hon ska backpacka. Kommer sakna henne så mycket! Hoppas tiden går snabbt.. ♥

Posted in: Mode





Skrivet av: Elin

Ååh vilka härliga plagg! :D Hoppas du får en härlig torsdag, kramar <3

2015-09-24 - 11:25:08
Hemsida: http://fashionbyelin.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.