Fashionjoint

le specs favoritmodeller

le specs
Finns här
 
 
 
Le Specs är en stor favorit på solbrillor. Här ovan har ni mina två favoriter, är så sugen på att köpa modellen Vertigo inför hösten. Jag har tidigare bott i mina ifrån Vero Moda som tyvärr gick sönder i Thailand.. Resterande 7 par tycker jag inte passar mig så bra egentligen, haha. Någon som känner igen sig?
 
Imorgon bitti ska jag fixa fransarna och på kvällen blir det trerätters middag, med min bästa vän som fyller år och hennes syster!

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.