Fashionjoint

lashes / aros fortet

Kolla så fina mina fransar blev!
 
Denna vecka har varit sååå rolig. I torsdags så åkte jag till Aros Fortet (som är som fångarna på fortet) för en heldag med födelsedagsbarnet Sandra och hennes syster. Alltså vi hade så sjukt roligt och det bästa var att vi var HELT själva där och kunde springa runt som små barn till alla banor. Måste åka till Boda Borg någon gång som är ännu större! Ikväll så ska födelsedagsbarnet Therese firas med middag ute och med laserdome i Uppsala. Aldrig testat det heller förr så det ska bli spännande. :)

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.