Fashionjoint

by malene birger


Äntligen har dem kommit på posten! Råkade först beställa ett skal till iphone 6 plus, så fick skicka tillbaka och vänta ännu någon dag. Typiskt mig att vara så hetsig och bara klicka hem utan att dubbelkolla. By Malene Birgers signaturprint är såå fint tycker jag och kommer bli som en accessoar i sig. Klassigt, moderiktigt och stilrent. Ni hittar dem här. Snyggaste köpet jag gjort på länge.
 
Kommer absolut köpa mer från detta märke, har ni sett deras helt nya resväska med hjul? Så himla snygg! Tror ni att om man bara önskar sig den i julklapp, så får man den? Kostar några tusen haha...

Posted in: Shopping





Skrivet av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

snyggt

2015-09-03 - 20:09:03
Hemsida: http://domkallarmighannes.com
Skrivet av: Annika

Snyggt, fungerar den till Iphone 6S också och inte bara 6:an? Vart köpte du den?

Svar: http://bfy.nu/se/k39
Här :) ja dem passar båda 😊
sanna hyvärinen

2015-12-12 - 19:17:17


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.