Fashionjoint

9 inredningstips till hösten

ram utan bakstycke transperant
9 måsten
1. Jag har bloggat om denna dyra ljusbox tidigare. Men jag kan inte släppa hur snygg den skulle vara hemma hos mig, en dag ska den bli min. Älskar att man kan ändra texten till vad som helst. Om jag hade en så vill jag ha den som på bilden: ovanför sängen, mysigt och fint.
 
2. Den här golvfrisen i Versace liknande mönstret vill jag också ha längs väggen i mitt badrum i framtiden.. Hur snyggt?
 
3. Dessa fina ljusstakar klickade jag hem här om dagen. Kan man ens tröttna på marmar och guld någonsin? Tror inte det.. Jag förstår att mina kompisar förknippar mig med marmor, då jag har väldigt mycket av det här hemma.
 
4. Idag ska en kollega köpa denna till mig inne i Stockholm, såå lycklig. Transparant är trendigt inom inredning nu och det är så snyggt att inreda med skymtningar av tidningar och böcker i hemmet men snygga covers eller sidor.
.
5. Tog denna bild på massa snygga kaktusar. Växter för mig är hemtrevligt och kaktusar är så snygga. Det bästa: du behöver vattna dem någon gång per år.
 
6. Kolla in denna kubhylla, vi ska införskaffa en att ha på väggen i sovrummet med några prydnader i.
 
7. FAVORIT! Okej den sprillans nya trenden med ramar utan bakstycke. JA tack! Måste införskaffas nu! Du kan ju sätta vad som helst i tavlan och allt kommer bli snyggt med den ramen. Somsagt: Transperant <3 Sanna.
 
8. Denna populära vas syns överallt. Ni har nog också sett den tidigare. Älska det guldiga krimset och att den inte påminner om en vanlig vas. Jag tycker den ser lyxig ut, håller ni med?
 
9. Älskar Lagerhaus egna städ och diskprodukter, med den snygga designen på flaskorna. Så blir det både ett plus för inredningen och ett renare hem. Har för mig att någon av dessa luktar sån där god såpa också. Bara jag som tycker det luktar sååå gott?

Posted in: Inredning







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.