Fashionjoint

once i was 7 years old

Hur fin är inte den här låten? ♥
 
I helgen så blev det en överrasknings trip till Sala silvergruva för Emil och Stefan, som jag och hans flickvän Sofie planerat några veckor. Vi hade jätte roligt och Emil blev överraskad, men Stefan hade listat ut att något var på g då jag pepprade henne med sms varje timme haha, typiskt mig :) Efter det så gick vi ut och åt på resturang för att sedan åka hem och baka och spela kortspelet plump, har ni spelat det någon gång? Så roligt!
 
Nu så har jag och Emil kollat PLL, hur har jag missat att det ska bli fler säsonger? Jag som trodde att detta skulla bli sista haha.. ÄLSKAR denna serie! Kolla in på bloggen imorgon så får ni lite hösttips!

Posted in: Musik







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.