Fashionjoint

#rebeccastellamakeup

Ni har väll inte missat att Rebecca Stella lanserat en liten webbshop och ett eget sminkmärke? Hon är ju flawless och jag älskar hur snyggt makead hon alltid är. Ska kika vidare och kanske klicka hem något. Mest sugen på rougen och det rosa läppstiftet!
 
Precis kommit till Emils mamma ifrån gymmet. Nu ska vi snart äta en god köttfärsås och spagetti med massa parmesanost på. Mums!

Posted in: Skönhet







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.