Fashionjoint

PUMA by Rihanna Creeper

creeper fenty puma rihanna samarbete suede

Rihanna by PUMA. Okej, kan vi prata om det här samarbetet? I mina ögon slår det alla samarbeten någonsin. Kolla in dessa skor, suede material och nude färgade, kan det bli bättre? Även dem rosaoch vita - JAG ÄLSKAR DEM! I december 2014 fick vi veta att Rihanna skulle göra ett samarbete ihop med Puma och släppa en skokollektion. Och här ser ni hennes Creeper kollektion! Designen är så cool, speciellt med den höga sulan och påminner inte om några andra skor. Jag ska beställa mig ett par nude så fort jag hittar ett par online! $120kr/st

Kolla in denna hashtag. #pumacreepers

Beslutsångest - vita eller nude?


Posted in: Mode





Skrivet av: JUNITJEJ

Så snygga skor!!!

2015-11-29 - 14:04:24
Hemsida: http://www.junitjejen.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.