Fashionjoint

nyinkommet @nly

1 / 2 / 3 / 4 / 5
 
Nelly har fått in så mycket fint på lager! Älskar kjolen och underklädsel bodyn! Och jag blir så sugen på att klippa kort när jag ser modellen. Men skulle aldrig våga! ..Har ni förresten börjat kolla in nyårsklänningar? På måndag så släpper ju Kenza tillsammans med Nelly en julkampanj med massor fina glittriga klänningar och en julcover av Kenza själv. Ser fram emot det och kan tänka mig att en framtida nyårklänning finns i den kampanjen.
 
Sneak peek här med koden "snow". Nu blir det pissa, för jag tycker så synd om mig som legat hemma själv hela dagen med migrän.. EDIT; HAHAHHA pissa!! Jag skrev detta igår kväll as trött och hängig, hur är det med svenskan egentligen Sanna?;).. Pizza ska det givetvis stå*

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.