Fashionjoint

like celine

Likande från H&M här
 
Tokgillar dessa hårclips som syntes på Célines visning och lyckligtvis har jag hittat en liknande ifrån H&M, såg även ett på Lindex förr. Gillar ni dem?

Posted in: Mode





Skrivet av: Isabell

Jag tycker de är coola, speciellt om man inte har en så speciell outfit så livar de ju upp lite :D

Svar: håller med, att enkelt kan vara så snyggt!
sanna hyvärinen

2015-11-24 - 15:58:00
Hemsida: http://isabellh.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.